Στην ΔΗΜ.ΤΟ Βέροιας έπεσε το φλουρί της πίτας της Διοικούσας Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, το βράδυ της εκδήλωσης που έγινε στο «Αιγές» παρουσία του υπουργού Χρήστου Σταϊκούρα. Ο πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο. Θωμάς Παπαδόπουλος παρέλαβε απο τον Στ. Γιανναβαρτζή το δώρο που αντιστοιχούσε στο φλουρί, μία εικόνα προσφορά του διοικητή του νοσοκομείου Νάουσας Κωνσταντίνου Λυκοστράτη, ενώ στα πιτάκια το φλουρί πήγε στην πλευρά της Νάουσας και συγκεκριμένα στον Δημήτρη Τάση και αντιστοιχούσε σε μία τηλεόραση, δωρεά Βεσυρόπουλου για τον τυχερό. Και του χρόνου!

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







