Λευκή σοκολάτα και πράσινο γλάσο για τον ήλιο, κάλυπτε την βασιλόπιτα του ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Ημαθίας, που έκοψε η Ν.Ε. του κόμματος στο νομό, για χειρός του Γραμματέα της Σάββα Τσιχλακίδη. Πρώτη ευχή η Υγεία και μετά η «δύναμη στους αγώνες που έρχονται μπροστά», όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στο fb, με φόντο τον Αντρέα Παπανδρέου σε για από τις γνωστές ζειμπεκιές του Προέδρου, στις παλιές μέρες του «ΠΑΣΟΚ – Ωραία χρόνια».

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







