Κατάλευκο από το χιόνι το τοπίο στο Σέλι. Φέτος δεν επαληθεύτηκε το “από Μάρτη καλοκαίρι”, αλλά το “Μάρτης, γδάρτης και παλουκοκάφτης” και οι ανθισμένες κρανιές στις φωτογραφίες που ακολουθούν το επαληθεύουν. Ευχή όλων ο όψιμος χιονιάς να μην επηρεάσει την ανθοφορία των ροδακίνων μας. στον κάμπο φυσικά. Στο Σέλι και στα Πηγάδια ας χιονίσει, αφού ο χειμώνας που μας πέρασε ήταν από τους πιο ξερούς!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







