Συνάντηση ποντίων στο δημαρχείο Νάουσας, ανήμερα της δεύτερης Κυριακής της Αποκριάς. Δεύτερος από αριστερά ο πρόεδρος της Ένωσης Αργυρουπολιτών Ηλίας Ιορδανίδης, με τον πρόεδρο της Ευξείνου Λέσχης Φώτη Φανιάδη, την περιφερειακή σύμβουλο Δώρα Μπαλτατζίδου και τον αγαπητό μας φίλο Γαβριήλ Παπαδόπουλο. Η συζήτηση φυσικά εστιάστηκε στο κτίριο της δημοτικής βιβλιοθήκης και τις προοπτικές που ανοίγονται με την παραχώρησή του στη Λέσχη για τη φιλοξενία της ιστορικής βιβλιοθήκης της Αργυρούπολης του Πόντου. Φυσικά δεν έλειψαν και τα δημοτικά, με τη Δώρα να δέχεται τις ευχές όλων στη νέα της προσπάθεια εκλογής με το ψηφοδέλτιο του Τάσου Καραμπατζού.

Οσονούπω η αποκατάσταση των ξύλινων δαπέδων στις πεζογέφυρες Θερμοπυλών και Εληάς
Για την ξύλινη γέφυρα του Tριποτάμου, την πεζογέφυρα Θερμοπυλών στη Λαϊκή, έκανε λόγο η δημοτική σύμβουλος Τζένη Ντάγκα, προ ημερησίας,







