Ο Όμιλος Προστασίας Παιδιού Βέροιας, πραγματοποίησε τριήμερη εκδρομή στις 11-12-13 Νοεμβρίου , στην Αθήνα και στο μαγευτικό Λουτράκι Κορινθίας. Οι εκδρομείς είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το μοναστήρι του Οσίου Παταπίου. Ευχαριστούμε πολύ όλες τις φίλες και τους φίλους που μας στήριξαν, τα μέλη του συλλόγου μας που μας εμπιστεύτηκαν για άλλη μία φορά και ήρθαν στην συντροφιά μας. Ευχαριστούμε το προσωπικο του VERGINA TRAVEL του κυρίου Απόστολου Εμμανουηλίδη και ιδιαιτέρως τον οδηγό του Γιάννη Αυτζίδη. θέλουμε να πιστεύουμε ότι από την πλευρά του συλλόγου μας πράξαμε τα μέγιστα.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





