Συνεχίζεται το έργο των ασφαλτοστρώσεων στην πόλη της Νάουσας. Την Πέμπτη ασφαλτοστρώθηκε η οδός Αγίου Αθανασίου (φωτογραφία), ενώ ακολουθεί εκεί το έργο τοποθέτησης των πλακιδίων στα πεζοδρόμιά της, που διαμορφώθηκαν για πρώτη φορά στον πολυσύχναστο αυτόν δρόμο προς τα κοιμητήρια της πόλης. Σήμερα ασφαλτοστρώνονται οι οδοί Βενιζέλου και Φιλίππου στο κέντρο, ενώ το Σάββατο η οδός Βύρωνος. Από τις καιρικές συνθήκες της ερχόμενης εβδομάδας θα εξαρτηθούν αν θα ξεκινήσουν οι εργασίες στην οδό Γεννηματά.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







