Το περιστατικό καταδεικνύει την ανευθυνότητα και την γαϊδουριά που επικρατεί στους νεοέλληνες. Συνέβη πριν από 8 μέρες, το προπερασμένο Σάββατο, όταν οδηγός ενός άσπρου οχήματος (τα στοιχεία του καταγράφηκαν) πάρκαρε το αμάξι του στον αυλόγυρο του 1ου δημοτικού σχολείου Νάουσας. Όταν πήγε να πάρει, αργά το βράδυ και ενώ η στάθμευση επιτρέπονταν μέχρι το μεσημέρι, προτίμησε να γκρεμίσει την καγκελόπορτα από το να βγει από την έξοδο που υπήρχε από το 2ο δημοτικό. Η δημοτική αρχή έχει εντοπίσει τον βάνδαλο και τον καλεί να πληρώσει τη ζημιά, πριν προχωρήσει σε μήνυση εναντίον του.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







