Χωρίς πολύ κόσμο και κέφι το προηγούμενο Σάββατο η Νάουσα. Εκτός φυσικά από το “Σταυροδρόμι” του φίλου Άκη Πατσίκα, όπου έγινε το αδιαχώρητο με πολλές παρέες να διασκεδάζουν με ναουσαίικο τσίπουρο και τον ζουρνά του Ψαθά. Για μεζέ πάντως μπορεί το… σουβλάκι να σερβιρίστηκε κρυφά και με πολλές προφυλάξεις, λόγω ερευνών… των ΕΚΑΜ και της αντιτρομοκρατικής. Σίγουρα όμως ο Άκης τους φίλεψε όλους με μπάτσιο και παστουρμά για τα καλά! Και του χρόνου!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







