Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Μικρή οχιά βγήκε βόλτα στο κέντρο της Βέροιας!!!

Η αναγνώστριά μας εξεπλάγην το μεσημέρι του Σαββάτου(16/7) γύρω στις 12.30, όταν περπατώντας στην οδό Βενιζέλου, ακριβώς μπροστά στο 2ο δημοτικό σχολείο Βέροιας, αντίκρυσε ένα μικρό νεκρό φίδι στο πεζοδρόμιο. Χωρίς να είμαστε ειδήμονες, αλλά από την περιγραφή της κυρίας και την φωτογραφία που μας έστειλε το μικρό φίδι μοιάζει με οχιά! Παρά το γεγονός ότι το σχολείο είναι κλειστό, καλό θα ήταν να μεριμνήσει η διεύθυνση να χρησιμοποιήσει τα ειδικά προϊόντα που απωθούν τα φίδια, για να μην υπάρξει αργότερα κανένα αιφνίδιο συναπάντημα.

Το παράξενο πάντως είναι, πώς βρέθηκε σε ένα τόσο πολυσύχναστο σημείο ένα φίδι, αφού φυσιολογικά θα παρέμενε κρυμμένο; 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου

Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]