Σε 2,3 εκατ. ευρώ ορίστηκε το ανώτατο όριο ενίσχυσης για κάθε αγροτικό συνεταιρισμό που επλήγη από την πανδημία του κορονοϊού, σύμφωνα με τις δυο υπουργικές αποφάσεις που δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Η μια αφορά στην χορήγηση ενισχύσεων σε αγροτικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις που επλήγησαν από την πανδημία και η δεύτερη στη χορήγηση ενισχύσεων σε αγροτικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις στον τομέα των δημητριακών που επλήγησαν επίσης. Δικαιούχοι είναι Αγροτικοί Συνεταιρισμοί όλης της χώρας, οι οποίοι έχουν υποστεί σοβαρή μείωση του εισοδήματός τους, λόγω του κορονοϊού.

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







