Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο πρώτος κύκλος του προγράμματος «Γνωρίζω την πόλη μου Περπατώντας»

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρώτος ετήσιος κύκλος του προγράμματος του Δήμου Βέροιας « Γνωρίζω την πόλη μου Περπατώντας» . Στο πρόγραμμα ανταποκρίθηκαν και συμμετείχαν 28 τμήματα δημοτικών γυμνασίων και λυκείων του Δήμου Βέροιας σε διάστημα έξι μηνών.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία με την συνοδεία των εκπαιδευτικών τους να περιηγηθούν στην πόλη μας, να ακούσουν για την ιστορία της, να γνωρίσουν καλύτερα τα μνημεία, τις εκκλησίες της και τις παραδοσιακές συνοικίες. Ακούραστος ξεναγός σε όλες τις διαδρομές ο συνταξιούχος δάσκαλος και μελετητής της τοπικής ιστορίας και λαογραφίας κ. Μάκης Δημητράκης, ο οποίος ανέλαβε με μεγάλη χαρά να ξεναγήσει εθελοντικά τα σχολεία και ο Δήμος τον ευχαριστεί θερμά για αυτό.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Βέροιας και τον επιστημονικό συνεργάτη του κ. Ιωάννη Βαλαχή όπως και από την αντιδήμαρχο Παιδείας και Ισότητας φύλων κ. Συρμούλα Τζήμα, σε συνεργασία με τις Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας και τους υπευθύνους σχολικών δραστηριοτήτων κ. Λένα Δημητριάδου και κ. Νίκο Νικολαΐδη.

Για όσα σχολεία δεν είχαν την ευκαιρία να το παρακολουθήσουν, το επιτυχημένο πρόγραμμα θα συνεχιστεί και την νέα σχολική χρονιά.

Ο Δήμος Βέροιας συγχαίρει όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς και ευχαριστεί θερμά όλους, όσοι συνετέλεσαν στην υλοποίηση του.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]