Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών-τριών χθες 12 Μαΐου, και οι νοσηλεύτριες/ες του Κέντρου Υγείας Βέροιας μας θύμισαν ότι οι νοσηλευτές βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του συστήματος υγείας, για τη θεραπεία και τη φροντίδα του ανθρώπου που ασθενεί, με συμπόνια, αντοχή και δημιουργικότητα. Και μαζί, στέλνουν τις ευχές του για χρόνια πολλά σε όλους τους συναδέλφους τους.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







