Παρουσία των μελών της διοίκησης και της μπάντας, που έπαιξε εορταστικά τραγούδια υπό τη διεύθυνση του μαέστρου κ. Σταυρακάκη, έκοψε την βασιλόπιτα της η Φιλαρμονική Εταιρεία Νάουσας. Τη βασιλόπιτα έκοψε ο δήμαρχος κ. Καραμπατζός, που τόνισε τη σημασία της ΦΕΝ στα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μας και υποσχέθηκε συνέχιση της βοήθειας, τόσο από τον Δήμο (5.000 ευρώ) όσο και από το Ίδρυμα Δημούλα. Ο πρόεδρος της ΦΕΝ κ. Πέιος αναφέρθηκε στις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει το σωματείο και στις προσπάθειες για την ανανέωση των στολών των μελών της μπάντας.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







