Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

500.000 ευρώ ρεύμα, μόνο τον Ιανουάριο πλήρωσε δημόσιο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης

Μιλώντας για την αναγκαιότητα της ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων του ΕΣΥ, μέσω του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης, ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, ανέφερε ως ενδεικτικό παράδειγμα ότι νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη έλαβε λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος, ύψους 500.000 ευρώ τον Ιανουάριο, από 200.000 ευρώ τον περασμένο Δεκέμβριο. Τρελά νούμερα δηλαδή και αναρωτιόμαστε απλοϊκά, αν από ένα νοσοκομείο, η ΔΕΗ ή ο όποιος πάροχος ενέργειας, κερδίζει 300.000 το μήνα, πόσα δις μαζεύει από όλους μας; Τι λένε τα αρμόδια υπουργεία γι΄αυτό;

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου

Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]