Μια όμορφη γιορτή διοργάνωσε, το βράδυ του Σαββάτου 25 Ιανουαρίου, η δραστήρια συντεχνία αρτοποιών Νάουσας και Περιχώρων ο “Άγιος Σάββας” στο κέντρο “Μπρούβαλη” στον Άγιο Νικόλαο, κατά την διάρκεια της κοπής της βασιλόπιτας του. Παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Νάουσας κ. Καραμπατζός, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου κ. Γκαρνέτας, οι αντιδήμαρχοι κ.κ Ηλίας και Παπαδόπουλος, το προεδρείο της Ο.Ε.Β.Ν, όπου ανήκουν οι αρτοποιοί. Την πρώτη θέση στο γλέντι είχαν οι …παλαίμαχοι φουρνάρηδες, που βλέπετε σε μια από τις φωτογραφίες μας ( Κάλλης, Ζιαμπάκας, Μήτρου, Γκούγκουρας) με…αρχηγό φυσικά τον Γιάννη Μαλάκη. Την βασιλόπιτα έκοψε ο πρόεδρος της συντεχνίας, παρουσία των μελών της διοίκησης, η οποία διαθέτει και ένα δυναμικό θηλυκό μέλος, την κ. Έφη Μήτρου, η οποία συνεχίζει την οικογενειακή παράδοση. Από μας ευχές να είναι γεροί και να ψήσουν εκατομμύρια ψωμιά, για όλους τους δημότες της Νάουσας!

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







