Οι Ναουσαίοι τον βρίσκουν καθημερινά από τις 5,30 το πρωί, μέχρι αργά το μεσημέρι και με μια μικρή ανάπαυλα, μέχρι τις 9,30 το βράδυ, επί των επάλξεων του σταθμαρχείου των υπεραστικών ΚΤΕΛ, απέναντι από τον Άγιο Γεώργιο. Πάνω από 20 χρόνια ο καλός μας φίλος Βασίλης Γκρέκας εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό με τρία μόνο ρεπό τον χρόνο, όταν κλείνει το σταθμαρχείο, τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά και το Πάσχα. Στις εποχές του κρατισμού και του βολέματος στον δημόσιο τομέα, που ευτυχώς πέρασαν ανεπιστρεπτί, ο Βασίλης είναι το φωτεινό μονοπάτι της εργατικότητας, ζώντας την οικογένεια του με οδηγό την ελληνικότατη ρήση “τα αγαθά κόποις κτώνται”. Να τον έχει ο Θεός καλά να δουλεύει μέχρι τα βαθιά του γεράματα!

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







