Από την ερχόμενη εβδομάδα και με ταχείς ρυθμούς ξεκινά από το ορισμένο συντονιστικό νομαρχιακό όργανο του ΣΥΡΙΖΑ Ημαθίας η επαφή με προσωπικότητες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για υποψηφιότητα στους δήμους Βέροιας, Νάουσας και Αλεξάνδρειας. Για το θέμα αυτό θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη του αρμόδιου οργάνου το βράδυ της Παρασκευής, ώστε να ετοιμαστεί το πρόγραμμα των επαφών. Ανάμεσα στα -εκτός ΣΥΡΙΖΑ- ονόματα τα οποία κατά καιρούς έχουν ακουστεί και θα γίνουν επίσημες επαφές, είναι αυτά των κ.κ. Κώστα Βοργιαζίδη, Αντώνη Μαρκούλη, Γιώργου Φουντούλη κ.ά.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







