Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Σε φύτευση ενός δέντρου προέβει ο Σύλλογος Λεχοβιτών Αλεξάνδρειας με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα δασοπονίας

Ο Σύλλογος Λεχοβιτών Αλεξάνδρειας και Περιχώρων, έχοντας στο καταστατικό του άρθρο που προβλέπει την προστασία του περιβάλλοντος, προέβη σήμερα 21 Μαρτίου 2022 στην πρώτη του Δενδροφύτευση. Πρέπει να τονίσουμε ότι η 21 η Μαρτίου εορτάζεται η Παγκόσμια ημέρα δασοπονίας.

Η δενδροφύτευση έγινε στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου στις όχθες του ποταμού Αλιάκμονα.

Το δένδρο που φυτεύτηκε είναι ένα έλατο Κεφαλληνίας αναπτυγμένο.

Ο Σύλλογος Λεχοβιτών θέλει να ευχαριστήσει θερμά τον ιερέα του Νησελίου Πατέρα Αντώνιο  που υπέδειξε τη θέση και έδωσε την άδεια της δενδροφύτευσης και τον κ. Τηλέμαχο Μπαλαφέρα, κάτοικο Νησελίου, που βοήθησε στη φύτευση.

 Στις φωτογραφίες διακρίνονται  ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Τοπάλης Δημήτριος, ο ταμίας κ. Τάτσης Βασίλειος  και το μέλος κ. Παναγιώτης Μπάλλιος.

Διακρίνεται επίσης το έλατο σε ύπτια θέση και φυτευμένο με τον κ. Μπαλαφέρα να εκτελεί τις τελευταίες εργασίες της φύτευσης.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]