Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Έκλεβαν πετρέλαιο από τα οχήματα του δήμου Νάουσας και την έβγαλαν με 4 μήνες με αναστολή!

Σε φυλάκιση τεσσάρων, μόλις, μηνών καταδικάστηκαν δυο…ποντικοί από τη Νάουσα, τους οποίους έπιασαν οι κάμερες ασφαλείας του βιολογικού σταθμού Νάουσας, να κλέβουν πετρέλαιο από τα οχήματα του όρχου! Έτσι οι δυο έφυγαν σαν κύριοι από τα δικαστήρια, αφού κατέβαλαν το 80αρι της αναστολής! Απ΄ότι μάθαμε  από τον αντιδήμαρχο κ. Παπαδόπουλο, η κλοπή αφορούσε πάνω από 1 τόνο πετρέλαιο κίνησης, με την ζημιά να αγγίζει σε σημερινές τιμές πάνω από 1.500 ευρώ. Δεν ξέρουμε αν ο δήμος Νάουσας προσανατολίζεται να καταθέσει αγωγή εναντίον των δυο αυτών …αστεριών, το ζήτημα όμως είναι ότι επαγγελματίες που χρωστάνε στον ΟΑΕΕ ασφαλιστικές εισφορές πηγαίνουν φυλακή για αυτό, ενώ οι κλέφτες την βγάζουν… τζάμπα! Θα μου πείτε εδώ την βγάζουν καθαρή οι μεγαλοκλέφτες της πολιτικής ζωής του τόπου, και εμείς ασχολούμαστε με την μαρίδα!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]