Μέσα σε μια ιδιαίτερα ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε η κοπή βασιλόπιτας του Σωματείου Τεχνιτών ξυλουργών Βέροιας. Χαιρετισμό έκαναν ο πρόεδρος του σωματείου Γεώργιος Απόσογλου και ο αντιπρόεδρος Ηλίας Γκαλαϊτσης . Το φλουρί έτυχε ο ταμίας του σωματείου, Σάββας Κρεμλίδης. Το σωματείο Τεχνιτών Ξυλουργών Βέροιας, εύχεται καλή χρονιά με υγεία και ειρήνη για όλο τον πλανήτη.

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,







