Μέσα σε μια ιδιαίτερα ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε η κοπή βασιλόπιτας του Σωματείου Τεχνιτών ξυλουργών Βέροιας. Χαιρετισμό έκαναν ο πρόεδρος του σωματείου Γεώργιος Απόσογλου και ο αντιπρόεδρος Ηλίας Γκαλαϊτσης . Το φλουρί έτυχε ο ταμίας του σωματείου, Σάββας Κρεμλίδης. Το σωματείο Τεχνιτών Ξυλουργών Βέροιας, εύχεται καλή χρονιά με υγεία και ειρήνη για όλο τον πλανήτη.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







