Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Βασιλόπιτα με…εξάψαλμο στην δημοτική αρχή Νάουσας από την Λέσχη Καταδρομέων Ημαθίας! Video και φωτορεπορτάζ

Την βασιλόπιτα της έκοψε το βράδυ του Σαββάτου 18 Ιανουαρίου η Λέσχη Καταδρομέων Ημαθίας, στην ΛΑΦ της Νάουσας. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο υποδιοικητής της Β΄ΜΚΔ Ταγματάρχης κ. Παπαδόπουλος, ο διοικητής της ΠΥΝ Επιπυραγός κ. Παλαμούτης και, ελάχιστα δυστυχώς, μέλη της Λέσχης. Την κοπή της πίτας ( το τυχερό κομμάτι έπεσε στην ΠΥΝ) έκανε ο γραμματέας της Λέσχης κ. Λυκοστράτης, ο οποίος αναφέρθηκε στους στενούς δεσμούς συνεργασίας με την Μοίρα και την Πυροσβεστική. Ακολούθησαν οι χαιρετισμοί του κ. Παπαδόπουλου και του κ. Παλαμούτη. Τα…καλύτερα ήρθαν όμως στο τέλος της εκδήλωσης, όταν ο παλιός πρόεδρος της Λέσχης αναφέρθηκε στα χρήματα που χρωστάει ο δήμος της Νάουσας στην Λέσχη και έχουν ψηφιστεί από το δημοτικό συμβούλιο Νάουσας, τα οποία αγγίζουν τα 2.000! Για το θέμα αυτό υπήρξε σειρά τοποθετήσεων των παρευρισκομένων, με την συντριπτική τους πλειοψηφίας να σέρνουν τα…εξ αμάξης στην δημοτική αρχή Νάουσας για την έλλειψη βοήθειας, παρά τον σημαντικό ρόλο που παίζει η Λέσχη στην πολιτική προστασία του δήμου. Δείτε video και φωτογραφίες από την εκδήλωση, στην οποία δεν κλήθηκε ούτε ο δήμαρχος, αλλά και κανένας δημοτικός σύμβουλος, σημάδι πικρίας των εφέδρων καταδρομέων! 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]