Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Τι με νοιάζει πόσο πήγε το πετρέλαιο;;; Εγώ θα βάλω για 100 ευρώ!!!

Η ανακοίνωση της παράτασης των αιτήσεων για το επίδομα θέρμανσης μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου από τον ημαθιώτη Απόστολο Βεσυρόπουλο, μόνο ως θετική μπορεί να εκληφθεί, αφού δίνει δικαίωμα σε αυτούς που δεν πρόλαβαν να αιτηθούν και να λάβουν οικονομική ενίσχυση για την θέρμανσή τους.

Ωστόσο, με αφορμή το φετινό τρελό ράλι της τιμής των καυσίμων, μήπως το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης πρέπει να σκεφθεί έναν πιο δίκαιο τρόπο ενίσχυσης;

Μπορεί τα ποσά του επιδόματος να αυξήθηκαν(το ελάχιστο από 80 σε 100 και το μέγιστο από 650 σε 750 ευρώ), αλλά σε σχέση με τις τιμές του πετρελαίου και πάλι είναι πολύ λίγα, ειδικά σε περιοχές που το κρύο είναι δριμύ και διαρκεί μήνες. Μήπως αν το επίδομα θέρμανσης προσδιοριζόταν με ποσοστό επί της τιμής του πετρελαίου και τα λίτρα που χρειάζονται ανά γεωγραφική ζώνη, θα ήταν πιο ρεαλιστικό και δίκαιο;

Σημαντικά τα 750 ευρώ όταν χρειάζεσαι 1.200 ευρώ για όλο τον χρόνο, αλλά όταν ξεπερνάς τα 2 χιλιάρικα, φαίνεται ως «αντίδωρο»…

Αναπροσαρμογή και του επιδόματος θέρμανσης, αλλιώς θυμίζει το ανέκδοτο με αυτόν που όσο και να ακρίβαινε η βενζίνη δεν τον ένοιαζε, αφού σταθερά έβαζε στο αυτοκίνητό του ένα 20ρικο!!!

Ζησης Μιχ. Πατσίκας

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Ίσες αμοιβές για άνδρες και γυναίκες: Τι αλλάζει σε μισθούς, προσλήψεις και δικαιώματα εργαζομένων

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ξεκινά στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, που

Διαβάστε περισσότερα »

Καιρίδης: Δείγμα οικονομικής υγείας της Ελλάδας η αύξηση των τιμών στα ενοίκια

Πολιτική αντιπαράθεση πυροδότησε δήλωση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρη Καιρίδη, κατά τη διάρκεια εμφάνισής του στο «Ναυτεμπορική TV», καθώς χαρακτήρισε την

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]