Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Το νέο Δ.Σ του Συλλόγου Πολυτέκνων Νομού Ημαθίας στον Δήμαρχο Βέροιας

Εθιμοτυπική επίσκεψη πραγματοποίησε στον Δήμαρχο Βέροιας, κ.
Κωνσταντίνο Βοργιαζίδη, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Πολυτέκνων
Ημαθίας, όπως αυτό προέκυψε μετά τις αρχαιρεσίες της 5
ης Δεκεμβρίου
2021.

Ο πρόεδρος των πολυτέκνων Ημαθίας, κ. Ιωάννης Βελέντζας, η αντιπρόεδρος,
κα Αντωνία Αντωνιάδου και ο γενικός γραμματέας, Νικόλαος Τομπουλίδης
συνομίλησαν με τον Δήμαρχο για σειρά θεμάτων που απασχολούν τον σύλλογο και τα
μέλη του, τα οποία αριθμούν σε 5.000 κύρια και συνολικά 25.000 μέλη,
συμπεριλαμβανομένων και των παιδιών.

Ο κ. Βοργιαζίδης από την πλευρά του δήλωσε ότι ο Δήμος
Βέροιας στέκεται πάντοτε αρωγός στο έργο του Συλλόγου Πολυτέκνων Ημαθίας και
ευχήθηκε καλή δύναμη στη αξιέπαινη προσπάθειά του.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]