Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Στη διαδικτυακή συνάντηση της ΚΕΔΕ με θέμα την δημιουργία δικτύου πόλεων για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου συμμετείχε ο Δήμος Νάουσας

Στη διαδικτυακή συνάντηση
της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας  για
την δημιουργία δικτύου πόλεων με σκοπό την προώθηση της αναγνώρισης της
γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου από τη διεθνή κοινότητα, συμμετείχε σήμερα
Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021, εκπροσωπώντας τον Δήμο Νάουσας, η Αντιδήμαρχος
Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Δώρα Μπαλτατζίδου.

Σκοπός του δικτύου είναι
η ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση των πόλεων και των τοπικών κοινοτήτων του
ελληνισμού προς τον σκοπό αυτό, η δικτύωση και ο συντονισμός δράσεων, η
αξιοποίηση των σχέσεων κάθε κοινότητας με τις άλλες κοινότητες, η συντονισμένη
προσπάθεια  για τη λήψη αποφάσεων από
διεθνείς φορείς και η ενημέρωση της παγκόσμιας κοινότητας για τις πραγματικές
διαστάσεις της γενοκτονίας.

Στην τηλεδιάσκεψη, στην
οποία συμμετείχαν στελέχη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, δήμαρχοι και
αιρετοί από την Βόρεια Ελλάδα, αποφασίστηκε ομόφωνα ο προγραμματισμός των
δράσεων του δικτύου για το προσεχές διάστημα.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]