Για την πρόταση Πυρινού ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι θα μπορούσε να συμπτυχθεί με αυτήν του δήμου, αλλά δεν μπορεί να γίνει σε όλα τα πεζοδρόμια λόγω του νόμου περί υποχρεωτικού 1,5 μέτρου ανοιχτής διέλευσης. «Πολλές φορές φυτέψαμε σε ζαρντινιέρες στη Μητροπόλεως και σε όλη την πόλη, αλλά ούτε ένα ποτήρι νερό δε ρίχνει κανείς για να μην μαραθούν. Υπάρχουν συμπολίτες και καταστηματάρχες που φύτεψαν και υιοθέτησαν δέντρα και πράσινο και μετά τα παράτησαν και ζητούν τη συνδρομή του δήμου», πρόσθεσε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







