Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Το “1ο Αλεξανδρινό μίτινγκ” την Παρασκευή (11/6) στην Αλεξάνδρεια

Η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κεντρικής Μακεδονίας, ο ΓΑΣ Αλεξάνδρειας, ο Δήμος Αλεξάνδρειας – ΚΕΔΑ και η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση Ημαθίας διοργανώνουν το “1ο Αλεξανδρινό μίτινγκ στίβου”, την Παρασκευή (11/6).

Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν στο ανακατασκευασμένο Στάδιο της πόλης, το οποίο έχει ήδη φιλοξενήσει Διασυλλογικούς Αγώνες Ανδρών/Γυναικών και θα γίνουν στην μνήμη του Γιώργου Πάντου, του ανθρώπου που πρόσφερε για πολλές δεκαετίες στον αθλητισμό της Κεντρικής Μακεδονίας και έφυγε ξαφνικά από τη ζωή χτυπημένος από τον covid-19.

Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει τα εξής αγωνίσματα:
ΑΝΔΡΕΣ: 100 μ., 400 μ., 1500 μ., μήκος, τριπλούν, σφαιροβολία, δισκοβολία
ΓΥΝΑΙΚΕΣ: 100μ., 400μ., 1500 μ., Μήκος, Τριπλούν, Σφαιροβολία, Δισκοβολία

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Veria Friends Cup 2026: Μήνυμα φιλίας και αθλητικών αξιών από τη Βέροια

Έπεσε σήμερα η αυλαία του μεγάλου χαντμπολικού τετραημέρου της Ημαθίας, με τις απονομές να σηματοδοτούν την ολοκλήρωση μιας ξεχωριστής διοργάνωσης.

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]