Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

«Κονβόι» διαμαρτυρίας από τις Σχολές Οδηγών στο κέντρο της Βέροιας

Λίγο μετά τις 10.30 σήμερα το
πρωί(Πέμπτη 27/5) οι εκπαιδευτές των Σχολών Οδηγών της Ημαθίας με αφετηρία την
Διεύθυνση Συγκοινωνιών, οδηγώντας τα εκπαιδευτικά αυτοκίνητα ξεκίνησαν πορεία
που διέσχισε την οδό Βενιζέλου με τερματισμό την Αντιπεριφέρεια Ημαθίας στην
οδό Μητροπόλεως, προκειμένου να παραδώσουν ψήφισμα διαμαρτυρίας για το νέο νόμο.
Προφανώς για να μην δημιουργηθεί κυκλοφοριακή συμφόρηση αντί να ανέβει
αντιπροσωπεία τους στο γραφείο του Κώστα Καλαϊτζίδη, κατέβηκε στην είσοδο ο
ίδιος ο αντιπεριφερειάρχης και παρέλαβε από τον πρόεδρο Βασίλη Κοτίδη το
ψήφισμα.

Πάντως παρά την σύντομη διάρκεια
της διαμαρτυρίας των Σχολών Οδηγών για να μην δημιουργηθούν προβλήματα στην
κυκλοφορία, έκαναν ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία τους, με έντονα κορναρίσματα,
αλλά και την πρωτόγνωρη εικόνα να «παρελαύνουν» στην σειρά τα εκπαιδευτικά
οχήματα.





Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]