Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Επίσκεψη του Συλλόγου Νεφροπαθών Ημαθίας στο Νοσοκομείο Βέροιας και στις Κλινικές ΜΟΧΑ Ευαγγελισμός και Ίασις

Ο Σύλλογος Νεφροπαθών Νομού Ημαθίας
σε εθιμοτυπική επίσκεψη που έκανε στο Νοσοκομείο Βέροιας συναντήθηκε με την Διευθύντρια
Τιτίκα Ξανθοπούλου και ενημερώθηκε για τα τρέχοντα της κλινικής και της Μονάδας
Τεχνητού Νεφρού.

 Επίσης ξεναγήθηκε το συμβούλιο από τον Διοικητή
του Νοσοκομείου Κο Ηλία Πλιόγκα στη νέα πτέρυγα του όποιου θα μεταφερθεί
η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού ,και πιστεύουμε τους επομένους 3 μήνες να πραγματοποιηθεί
η μεταφορά.

Επί ευκαιρία ο Σύλλογος θα ήθελε
να ευχαριστήσει τους Ιατρούς και  νοσηλευτές
της μονάδας Τεχνητού Νεφρού ,όπως επίσης τους Ιατρούς και  νοσηλευτές των μονάδων Covid για την άρτια περίθαλψη για όσους Νεφροπαθείς
χρειάστηκε να νοσηλευτούν για όλο αυτό το διάστημα.

Κατόπιν το Συμβούλιο επισκέφθηκε
τις κλινικές ΜΟΧΑ Ευαγγελισμός και ΜΟΧΑ Ιασις οπού ενημερώθηκε από
τους Ιατρούς και τους ιδιοκτήτες για την λειτουργία τους.

Τα Δ,Σ έμεινε ευχαριστημένο από
την υψηλή ποιότητα αιμοκάθαρσης και από τις τρεις μονάδες (Μ.Τ.Ν Νοσοκομείου
Ημαθίας ,Ευαγγελισμός ,Ιασις) του νομού μας.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]