“Η ΔΕ του τμήματος καλαθοσφαίρισης του ΑΠΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ συγχαίρει την ανδρική ομάδα handball του Συλλόγου (διοίκηση προπονητές, αθλητές) για τη συμμετοχή της στο Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδας που διεξήχθη στην Κοζάνη. Η παρουσία της ομάδας στην εν λόγω διοργάνωση αποτελεί το επιστέγασμα μιας πολύ επιτυχημένης χρονιάς και σίγουρα σηματοδοτεί το έναυσμα για ακόμα μεγαλύτερες διακρίσεις στο μέλλον.

Παλαιμάχοι Βέροιας: Το ευχαριστήριο για τα Τρίκαλα, το “μπράβο” στον Παπανώτα και οι ευχές σε Μαραγκό – Βεργώνη
Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,







