Την βασιλόπιτα του κόβει στις 7,30 το απόγευμα τηςΤετάρτης 22 Ιανουαρίου, στο καφέ “Νέον” ο Εμπορικός Σύλλογος Νάουσας. Μαζί με την κοπή θα γίνει και η κλήρωση των δώρων ( ταξίδια και δωροεπιταγές) που προσέφεραν τα μέλη του Εμπορικού στους καταναλωτές την εορταστική περίοδο. Το μεγάλο θέμα είναι αν θα παραστεί ο δήμαρχος Νάουσας Τάσος Καραμπατζός, μετά την αναίρεση των υποσχέσεων του, για το ζήτημα της παραχώρησης του χώρου της δημοτικής βιβλιοθήκης στους επαγγελματίες! Περιμένουμε με ενδιαφέρον την εκδήλωση λοιπόν!

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







