Τον Άγιο Ευγένιο, προστάτη των απανταχού Τραπεζουντίων, θα πανηγυρίσει και φέτος η Ενορία Αγίου Δημητρίου Ναούσης κατά το διήμερο 20 και 21 Ιανουαρίου. Συγκεκριμένα την Δευτέρα 20 Ιανουαρίου στις 5 το απόγευμα θα τελεστεί ο πανηγυρικός εσπερινός. Την Τρίτη 21 Ιανουαρίου, Ιερουργούντως του σεπτού Μητροπολίτου μας κ. Παντελεήμονος, θα τελεστεί πανηγυρική Θεία Λειτουργία. Θα τεθεί προς προσκύνηση Ιερό Λείψανο του Αγίου που φυλλάσεται στο προσκύνημα της Παναγίας Σουμελά.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







