Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Δήμος Βέροιας: Διαδικτυακή Ημερίδα για την ψυχολογική διαχείριση των μαθητών μετά την αποχή από τις σχολικές αίθουσες

Η αντιδημαρχία Κοινωνικής Προστασίας, Υγείας και Εθελοντισμού και η αντιδημαρχία Παιδείας και Ισότητας των Φύλων σε συνεργασία με την Κοινωνική Υπηρεσία και το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Βέροιας διοργανώνει διαδικτυακή ημερίδα με θέμα:

«Από την Τηλεκπαίδευση στη Δια ζώσης Διδασκαλία: Η Ψυχολογική Διαχείριση των μαθητών μετά την αποχή από τις σχολικές αίθουσες».

Η Ημερίδα έχει ως σκοπό, την ενίσχυση-ενδυνάμωση της ψυχικής ανθεκτικότητας των εφήβων, όπως και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών μετά από την 3μηνη αποχή τους από την δια ζώσης διδασκαλία με σκοπό την ομαλότερη ένταξη τους κατά την επιστροφή τους στις σχολικές αίθουσες.

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 6:00-8:00 μ.μ. μέσω του καναλιού του Δήμου στο You Tube.

Εισηγητές της Ημερίδας, είναι:

Νταφούλης Βάιος Παιδοψυχίατρος, Δρ. ΑΠΘ, Διευθυντής Παιδοψυχιατρικού Τμήματος ΓΝΘ Ιπποκράτειο

« Η σχολική ζωή μετά την τηλεκπαίδευση και η προσαρμογή των μαθητών μας»

Αλεξάνδρα Πενταράκη BA, MSc, PhD, CPsychol, AFBPsS Διδάκτωρ Ψυχολογικής Ιατρικής του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, King’s College London Κλινική Ψυχολόγος & Νευροψυχολόγος Παιδιών & Ενηλίκων – Λέκτορας Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας – Εγγεγραμμένη Δικαστική Πραγματογνώμων σε Ελληνικά Δικαστήρια & στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης με θέμα εισήγησης:

«Η Ψυχολογική Διαχείριση των Μαθητών Γυμνασίου & Λυκείου: Η Επιστροφή τους στο σχολείο στην εποχή του COVID-19».

Κακολύρη-Κλίτση Ιωάννα, Κλινική Ψυχολόγος, Κέντρο Κοινότητας Δήμου Βέροιας, Στέλεχος της Ομάδας Προστασίας Ανηλίκων και της Ποινικής Διαμεσολάβησης του Δήμου Βέροιας με θέμα εισήγησης:

«Η Ψυχική Ανθεκτικότητα των Εφήβων»

Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να υποβάλουν από σήμερα ερωτήσεις στο:

https://docs.google.com/forms/d/1y0m6iRMjrtpoqzTOGzwSFmsMJRvAEalcxfZJ5u9B6ew/edit

Η Ημερίδα θα μεταδοθεί ζωντανά από το YOU-TUBE κανάλι του Δήμου Βέροιας και μπορείτε να την παρακολουθήσετε απευθείας την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021, στις 18:00 το απόγευμα στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.youtube.com/channel/UCzMw_dKHDI9RbdOfhTxiO4w

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας

Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη

Διαβάστε περισσότερα »

ΛΒ’ ΠΑΥΛΕΙΑ: Πρόγραμμα Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου « Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ»

Οι εκδηλώσεις των ΛΒ’ Παυλείων πλησιάζουν στην ολοκλήρωσή τους και, όπως κάθε χρόνο, κορυφώνονται με το Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο, το

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]