Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Επίσκεψη του Απ. Βεσυρόπουλου στα νοσοκομεία Βέροιας, Νάουσας και στο ΙΚΑ Βέροιας: “Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στο υγειονομικό προσωπικό”

O Υφυπουργός Οικονομικών και Βουλευτής Ημαθίας κ. Απόστολος Βεσυρόπουλος επισκέφθηκε διαδοχικά τα νοσοκομεία Βέροιας και
Νάουσας καθώς και το ΙΚΑ της Βέροιας.

Είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί τόσο από τους διοικητές όσο και από το
υγειονομικό και διοικητικό προσωπικό για τη διαχείριση της πανδημίας καθώς και
για τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πολιτών.

Έγινε αναλυτική συζήτηση και ενημέρωση του για την πορεία των
εμβολιασμών και για τον προγραμματισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη για τον
εμβολιασμό του μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμού.

Επισκέφθηκε τη νέα πτέρυγα του νοσοκομείου Βέροιας, οι εργασίες της
οποίας προχωρούν με ταχύτατο ρυθμό και αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τους
επόμενους μήνες, γεγονός που αναβαθμίζει την εικόνα αλλά και τη λειτουργία του
νοσοκομείου.

Σε δήλωση του, ο κ.Βεσυρόπουλος επισήμανε:

‘’ Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στο υγειονομικό προσωπικό, στα
νοσοκομεία μας και σε όλες τις δομές υγείας για την διαρκή προσπάθεια που
καταβάλλουν.

Η συμβολή τους στην υλοποίηση του σχεδίου για τον εμβολιασμό του
πληθυσμού και την επιστροφή στην κανονικότητα, είναι καθοριστική.

Όπως καθοριστική υπήρξε και η συμβολή τους στην αντιμετώπιση της
πανδημίας.’’

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Θα επανέλθει σε επόμενη συνεδρίαση η εκμίσθωση του πάρκινγκ στην Πλατεία Δημαρχείου, μετά την τοποθέτηση των εργαζομένων

Ένα από τα 7 έκτακτα θέματα που μπήκαν στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας, ήταν η έγκριση της διαδικασίας εκμίσθωσης του

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]