Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας προχθές στη Βουλή για την αύξηση της αιγιαλίτιδας ζώνης τόνισε πως προτεραιότητα πλέον μετά το άνοιγμα των καταστημάτων λιανικής είναι τα σχολεία και συγκεκριμένα «το επόμενο βήμα είναι το άνοιγμα Γυμνασίων και Λυκείων», ενώ αναφερόμενος στο άνοιγμα άλλων δραστηριοτήτων ανέφερε πως «μπορούν να περιμένουν». Μένει να φανεί εάν πλέον μπαίνει στον «πάγο» το άνοιγμα των χιονοδρομικών και η εστίαση, για τα οποία είχε κάνει δηλώσεις ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης και είχε προαναγγείλει ότι αν δώσει πράσινο φως η επιτροπή, θα μπορούσαν να ανοίξουν άμεσα. Τον τελευταίο όμως λόγο είχε ο πρωθυπουργός και φαίνεται ότι βάζει φρένο…

Στρατιωτικοί ζητούν ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά για ειδικές υπηρεσίες
Η Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) καλεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να επεκτείνει την ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα







