Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Βεροιώτισσα πήρε το πρώτο εξιτήριο από την ΜΕΘ του Μαμάτσειου Νοσοκομείου Κοζάνης

Εξιτήριο πήρε χθες Δευτέρα μια γυναίκα από τη Βέροια που νοσηλεύθηκε στη ΜΕΘ του Μαμάτσειου νοσοκομείου Κοζάνης. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τοπικού τηλεοπτικού σταθμού FLASH TV,  πρόκειται για την πρώτη ασθενή με κορωνοϊο που βγαίνει μετά από νοσηλεία στην εντατική του νοσοκομείου που ξεκίνησε να λειτουργεί πρόσφατα και σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η κυρία μεταφέρθηκε σε κέντρο αποκατάστασης για περαιτέρω φροντίδα. Να της ευχηθούμε σιδερένια και η ίδια ευτυχής εξέλιξη και μόνο τέτοια χαρούμενα εξιτήρια να έχει η νεοσυσταθείσα ΜΕΘ του γειτονικού νοσοκομείου.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Τάσος Μπαρτζώκας: Ξεκινάει τη λειτουργία του από Σεπτέμβριο, το Καλλιτεχνικό Σχολείο Νάουσας

Από το πολιτικό Γραφείο του βουλευτή Τάσου Μπαρτζώκα, ανακοινώνονται τα εξής: «Ολοκληρώνεται θεσμικά μια σημαντική προσπάθεια, που αποτέλεσε σταθερή διεκδίκηση

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]