Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Την επιστολή του Οδοντιατρικού Συλλόγου Ημαθίας για τον εμβολιασμό κατά της COVID-19, κατέθεσε στον Υπουργό η Φρόσω Καρασαρλίδου

Η βουλευτής Ημαθίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Φρόσω Καρασαρλίδου κατέθεσε προς τον υπουργό Υγείας αναφορά την επιστολή του Οδοντιατρικού Συλλόγου Ημαθίας με θέμα: «Εμβολιασμός κατά της COVID-19», με την οποία οι εκπρόσωποι του συλλόγου ζητούν να πραγματοποιηθεί εμβολιασμός και στο βοηθητικό προσωπικό των ιατρείων, όπου αυτό υπάρχει, ταυτόχρονα με τον εμβολιασμό των οδοντιάτρων. Επίσης ζητούν να κοινοποιηθεί προς αυτούς ο οδικός χάρτης για τους εμβολιασμούς προκειμένου να γνωρίζουν οι ιδιώτες οδοντίατροι το χρονικό διάστημα του εμβολιασμού τους. Σημειώνουν ότι σύμφωνα με διεθνείς μελέτες το οδοντιατρικό επάγγελμα θεωρείται υψηλού κινδύνου ως προς τη νόσηση από Covid λόγω της παραγωγής αερολύματος κατά την οδοντιατρική πράξη, οπότε θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στους οδοντιάτρους, λαμβάνοντας υπόψη και το υψηλό ιικό φορτίο της Βόρειας Ελλάδας.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]