Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Επιείκεια στους βαθμούς λόγω της ειδικής κατάστασης, αλλά όχι τα 20ρια με το κιλό!

Με εγκύκλιο της υφυπουργού Παιδείας δίδονται οδηγίες προς «ναυτιλομένους» (στην περίπτωσή μας εκπαιδευτικούς) για την βαθμολόγηση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου στο τέλος του 4μηνου. Τι κι αν τα μαθήματα γίνονται μετ’ εμποδίων λόγω των γνωστών ζητημάτων με τα υπερφορτωμένα δίκτυα, τι κι αν η όλη διδακτική διαδικασία παρά τις φιλότιμες προσπάθειες μαθητών και καθηγητών δεν έχει σε καμία περίπτωση το αποτέλεσμα της δια ζώσης εκπαίδευσης, θα πρέπει να μπουν βαθμοί στο τέλος του 4μηνου.

Είναι θεμελιώδες να υπάρχει όσο το δυνατό καλύτερη αξιολόγηση, αλλιώς η όλη διαδικασία θα απαξιωθεί εντελώς. Φυσικά είναι εξαιρετικά δύσκολο, αφού εξ αποστάσεως οι καθηγητές δεν έχουν τόσο ασφαλή εικόνα για την απόδοση των μαθητών, ωστόσο θα πρέπει να προσεγγίσουν με την όσο το δυνατό μεγαλύτερη ακρίβεια την αξιολόγηση για να μην μπουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι και χαθεί κάθε έννοια κινήτρου. Επιείκεια λόγω της ειδικής κατάστασης, αλλά όχι τα 20αρια με το κιλό γιατί οι επιπτώσεις ίσως είναι χειρότερες…

Ζήσης Μιχ. Πατσίκας

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Ίσες αμοιβές για άνδρες και γυναίκες: Τι αλλάζει σε μισθούς, προσλήψεις και δικαιώματα εργαζομένων

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ξεκινά στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, που

Διαβάστε περισσότερα »

Καιρίδης: Δείγμα οικονομικής υγείας της Ελλάδας η αύξηση των τιμών στα ενοίκια

Πολιτική αντιπαράθεση πυροδότησε δήλωση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρη Καιρίδη, κατά τη διάρκεια εμφάνισής του στο «Ναυτεμπορική TV», καθώς χαρακτήρισε την

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]