Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Από τον δήμαρχο και χωρίς κόσμο, ανάβει σήμερα στην Αλεξάνδρεια το χριστουγεννιάτικο δέντρο

Και το άναμμα των χριστουγεννιάτικων δένδρων θα γίνει μοναχικά φέτος στη χώρα, χωρίς εκδηλώσεις, φιλαρμονικές και συναυλίες.

@@ads-3017@@

Ήδη ο δήμαρχος της Αλεξάνδρειας Παναγιώτης Γκυρίνης ανακοίνωσε ότι  λόγω των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού CΟVID- 19 στο σύνολο της επικράτειας, το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου της πόλης, μπροστά στο Πνευματικό Κέντρο, θα πραγματοποιηθεί σήμερα Τετάρτη στις 7.00 μ.μ. από τον Δήμαρχο, χωρίς κόσμο και θα μεταδοθεί από το κανάλι του Δήμου Αλεξάνδρειας στο YouTube…

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Στρατιωτικοί ζητούν ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά για ειδικές υπηρεσίες

Η Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) καλεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να επεκτείνει την ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]