Η κινητή μονάδα του ΕΟΔΥ με έδρα τη Βέροια, πραγματοποίησε xθες Τρίτη, για 2η φορά έλεγχο COVID 19 στους μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και λοιπό προσωπικό του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Νάουσας, παρουσία του Διευθυντή ΔΔΕ Ημαθίας, κ. Α. Παπαδόπουλου. Ο πρώτος έλεγχος ήταν συνολικά αρνητικός για το σχολείο, το οποίο παραμένει ανοικτό, όπως και τα υπόλοιπα σχολεία Ειδικής Αγωγής της χώρας

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







