Από τη Βέροια και από όλη σχεδόν την κεντρική Μακεδονία στάλθηκε μια διμοιρία αστυνομικών στην Κομοτηνή λόγω της επίσκεψης του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα. Πρακτική πολύ συνηθισμένη στη χώρα μας στα χρόνια της κρίσης. Με τους επιτήδειους να γνωρίζουν αυτήν την πρακτική και να δρουν αναλόγως τις μέρες της μειωμένης δύναμης της αστυνομίας. Ας έχουμε τον νου μας.

Στρατιωτικοί ζητούν ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά για ειδικές υπηρεσίες
Η Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) καλεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να επεκτείνει την ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα







