Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε μετά από τεστ ο Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης
και Καμπανίας κ. Παντελεήμων, σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον του. Όπως σημειώνουν οι πληροφορίες, ο Σεβασμιότατος βρίσκεται σε καραντίνα.
(Πηγή:ekklisiaonline.gr)
Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε μετά από τεστ ο Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης
και Καμπανίας κ. Παντελεήμων, σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον του. Όπως σημειώνουν οι πληροφορίες, ο Σεβασμιότατος βρίσκεται σε καραντίνα.
(Πηγή:ekklisiaonline.gr)

Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς