Με πολλά κάστανα, κρασί, μουσική και χορό υποδέχθηκαν τον χειμώνα χθες το μεσημέρι τα Παιδιά της Άνοιξης στη Βέροια. Ο πεζόδρομος της Ιπποκράτους γέμισε για αρκετή ώρα λαχταριστές μυρωδιές και γεύσεις που παρέπεμπαν στα παιδικά μας χρόνια, με τα παιδιά να είναι όπως πάντα πρωταγωνιστές της εκδήλωσης. Καλόν χειμώνα λοιπόν σε όλες και όλους!

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







