Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Σε λειτουργία τέθηκε το νέο δίκτυο της ΔΕΥΑΝ επί της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου

Σε λειτουργία τέθηκε σήμερα (Παρασκευή 30 Οκτωβρίου) για
πρώτη φορά το νέο δίκτυο ύδρευσης της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και
Αποχέτευσης Νάουσας (ΔΕΥΑΝ), σε τμήμα επί της οδού της Μεγάλου Αλεξάνδρου, όπου
και αποκόπηκε το παλιό δίκτυο.

Με αφορμή την έναρξη της λειτουργίας του νέου δικτύου στο εν
λόγω σημείο, ο Δήμαρχος Νάουσας Νικόλας
Καρανικόλας επισημαίνει σε δήλωσή του:

«Ήρθε επιτέλους η ώρα
το νέο δίκτυο για την πόλη της Νάουσας να τεθεί σε λειτουργία, αρχής γενομένης
από την οδό της Μεγάλου Αλεξάνδρου. Η ΔΕΥΑΝ αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα «εργαλεία»
που διαθέτουμε στον Δήμο σε σχέση με την ανάπτυξη και το βιοτικό επίπεδο των
πολιτών. Στόχος μας είναι ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση του δικτύου άλλα
και της ίδιας της δημοτικής επιχείρησης. 
Μέσα από ισχυρές χρηματοδοτήσεις και έργα που σχεδιάζονται από την
διοίκηση και το δυναμικό της εταιρείας -μέρα με τη μέρα- «χτίζεται» η νέα
ΔΕΥΑΝ, που θα λειτουργεί με γνώμονα την ορθή διαχείριση των υδάτων και την
ανάπτυξη σύγχρονων συστημάτων διαχείρισης του νερού προς όφελος των δημοτών».

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]