Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Συνάντηση της εκπαιδευτικής κοινότητας με τους μαθητές του 5ου ΓΕΛ Βέροιας

Την Παρασκευή, 25/9/2020 στο 5ο Γενικό Λύκειο Βέροιας πραγματοποιήθηκε συνάντηση της Αντιδημάρχου Παιδείας κ. Τζήμα και του
Διευθυντή Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας κ Παπαδόπουλου με το Δεκαπενταμελές Συμβούλιο
των μαθητών και εκπροσώπους του Συλλόγου Διδασκόντων του 5
ου
Λυκείου, μετά από πρόσκληση του Διευθυντή του Σχολείου, κ. Χρυσή. Σε αυτή
συζητήθηκαν τα αιτήματα που κατέθεσαν τις προηγούμενες μέρες οι μαθητές και
είχαν προωθηθεί στους αρμόδιους φορείς μέσω της Διεύθυνσης του Σχολείου.

Οι
μαθητές επιχειρηματολόγησαν εκ νέου για να στηρίξουν τα αιτήματά τους, στη βάση
των ιδιαίτερων συνθηκών που δημιουργεί η πανδημία και έλαβαν απαντήσεις, καθώς
και τη διαβεβαίωση πως θα γίνουν συντονισμένες ενέργειες, ώστε να
αντιμετωπιστούν στο μέτρο του δυνατού τα προβλήματα.

Η συνάντηση έληξε με
αίσθημα ικανοποίησης, αλλά και την προσδοκία για περαιτέρω προσπάθειες από όλη
την εκπαιδευτική κοινότητα.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]