Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Με 11 καταλήψεις σε σχολεία ξεκίνησε η εβδομάδα – Οι 9 συνεχίζονται

Με… πυρετό καταλήψεων ξεκίνησε η εβδομάδα στην Ημαθία, καθώς σε 11 σχολεία του νομού μαθητές προέβησαν σε κατάληψη των σχολικών τους μονάδων, από τις οποίες οι 2 μετά από λίγη ώρα έληξαν, σύμφωνα με τις πληροφορίες του InVeria.gr από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας. 
@@ads-307@@

Όσον αφορά στη Βέροια, κατάληψη έγινε στα παρακάτω σχολεία:

  • ΕΠΑΛ
  • 4ο ΓΕΛ
  • 1ο Γυμνάσιο 
  • 3ο Γυμνάσιο Βέροιας
  • 2ο Γυμνάσιο (έληξε)
  • Στις φωτογραφίες, πάνω η κατάληψη στο ΕΠΑΛ Βέροιας
  • Πηγή: Inveria.gr

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]