Στην 1η
Συνεδρίαση της Επιτροπής Οργάνωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Κεντρικής
Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης συμμετείχε σήμερα
ο Δήμαρχος Νάουσας, Νικόλας Καρανικόλας. Στην συνεδρίαση συζητήθηκαν εκτενώς
θέματα ψηφιακής διακυβέρνησης του κράτους και της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου Εκδηλώσεις μνήμης για την Κυπριακή Τραγωδία
Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων







