Στο Δημοτικό Κατάστημα του Δήμου Αλεξάνδρειας προσήλθε σήμερα 15/09/2020, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:30 π.μ., κατόπιν της αριθ. 13716/14-09-2020 πρόσκλησης του Δημάρχου κ. Παναγιώτη Γκυρίνη, η Σύμβουλος Κοινότητας Αλεξάνδρειας, κα. Γαλάνη Πουλχερία του Γεωργίου σύμφωνα με την αριθ. 23/ΕΠ/2019 Απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Βέροιας και έδωσε τον προβλεπόμενο όρκο από τις διατάξεις του άρθρου 52 του Ν. 3852/2010.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







