Ο Δήμαρχος Αλεξάνδρειας, μετά τη λήψη ειδικών περιοριστικών μέτρων από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, λόγω Covid-19 στους Νομούς Πέλλας, Πιερίας, Κιλκίς, Ημαθίας και κατά συνέπεια και στο Δήμο Αλεξάνδρειας έστειλε επιστολή στην κα Νίκη Κεραμέως, Υπουργό Παιδείας και ζητά την αναστολή λειτουργίας των Σχολικών Μονάδων στα όρια του Δήμου, για δύο εβδομάδες, (από 11-9-2020 έως 25-9-2020) ως μέτρο πρόσληψης κατά του κορωνοϊού και αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου της δημόσιας υγείας.

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,







