Ο Δήμαρχος Αλεξάνδρειας, μετά τη λήψη ειδικών περιοριστικών μέτρων από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, λόγω Covid-19 στους Νομούς Πέλλας, Πιερίας, Κιλκίς, Ημαθίας και κατά συνέπεια και στο Δήμο Αλεξάνδρειας έστειλε επιστολή στην κα Νίκη Κεραμέως, Υπουργό Παιδείας και ζητά την αναστολή λειτουργίας των Σχολικών Μονάδων στα όρια του Δήμου, για δύο εβδομάδες, (από 11-9-2020 έως 25-9-2020) ως μέτρο πρόσληψης κατά του κορωνοϊού και αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου της δημόσιας υγείας.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







