Τελικά νόμος του κράτους με 187 ψήφους το νομοσχέδιο για τις διαδηλώσεις. «Για την προστασία των καταστηματαρχών και των περιουσιών που ρημάζουν οι μπαχαλάκηδες», λέει η κυβέρνηση…ωστόσο δεν υπήρξε κανένας συνδικαλιστικός φορέας επαγγελματιών που να επικρότησε την ψήφιση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου. Προφανώς η κυβέρνηση ξέρει καλύτερα το καλό τους και φροντίζει γι’ αυτό! Πάντως μην έχετε παράπονο, ο πρωθυπουργός ανέφερε από το βήμα της Βουλής ότι θα επιτρέπονται οι συμβολικές διαδηλώσεις της Πρωτομαγιάς και του Πολυτεχνείου…τι άλλο θέλετε; Και το ΚΙΝΑΛ; Έχει περάσει από 40 κύματα τα τελευταία χρόνια και δεν θαλασσοπνίγηκε και θα πάει από διαδήλωση; Εξελίξεις και εκεί…Πάντως με αυτό που έσπειρε η κυβέρνηση δεν ξέρουμε τι θα θερίσει, αλλά «μπαρούτι μυρίζει στον αέρα», αφού οι αντιδράσεις είναι έντονες και η κοινωνία στην πλειοψηφία της δεν μπορεί να αποδεχθεί τέτοιους περιορισμούς που αγγίζουν τα συνταγματικά δικαιώματα.

Ίσες αμοιβές για άνδρες και γυναίκες: Τι αλλάζει σε μισθούς, προσλήψεις και δικαιώματα εργαζομένων
Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ξεκινά στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, που







