Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Μήνυμα του Δημάρχου Αλεξάνδρειας για την Παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος

5η Ιουνίου χθες, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος,
ημερομηνία που θα πρέπει να θυμίζει σε όλους, Δήμο, φορείς και πολίτες τις
υποχρεώσεις και τις ευθύνες μας απέναντι στο περιβάλλον που ζούμε καθημερινά.

Οι φυσικές καταστροφές, πανδημίες, καύσωνες είναι
αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας.

Η επιβίωση και παραμονή στο πλανήτη μας εξαρτάται
άμεσα από το πόσο εμείς προστατεύουμε το περιβάλλον.

Για εμάς, ως Δημοτική αρχή, η προστασία του
περιβάλλοντος είναι μία καθημερινή μάχη και βρίσκεται πάντα σε πρώτη
προτεραιότητα.

Ο
Δήμαρχος Αλεξάνδρειας

Παναγιώτης Γκυρίνης

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]